Animale fantoma

29 06 2009

Animalele au un rol destul de important in povestirile cu fantome. Uneori fantomele animalelor de casa favorite apar la fel ca fantomele conventionale. Unele fantome de animale sunt rau-prevestitoare. Este insa si mai interesanta capacitatea animalelor de a simti prezenta fantomelor inainte ca oamenii sa devina constienti de ele. Aceasta poate indica faptul ca animalele au un fel de perceptie extrasenzoriala. Se poate intampla deseori ca un caine sa nu vrea sa intre intr-o camera bantuita, si daca o face adulmeca intr-una, de parca ar detecta un intrus. Avand in vedere ca animaleleau deseori o acuitate senzoriala mult mai mare decat a oamenilor, ele pot detecta schimbarile campului electromagnetic, asociate adeseori cu aparitia fantomelor.

Pasari albe

Desi asociati cu iubirea, cu pacea si cu viata insasi, porumbeii albi prevestesc uneori moartea iminenta. Pasari albe fantomatice au fost vazute deasupra paturolor celor aflati in pragul mortii. Uneori, ele sunt vazute de persoana muribunda, alteori de martori, dar ele prevestesc intotdeauna o moarte in casa respectiva. Observatii similare au fost inregistrate in diferite locuri ale lumii, din Irlanda pana in Japonia.

Sobolani sacri


Templul lui Karai Ma din Bikaner, in statul indian Rajasthan , este infestat de sobolani. Karai Ma este zeita unei caste de poeti, numiti Charan. De fiecare data cand moare un Charan, se crede ca el se intoarce la templu sub forma unui sobolan, iar cand acesta moare, se spune ca se intoarce ca poet.

Feline fantomatice


Nu toate aparitiile de fantome ale animalelor au o natura sinistra. Intr-o casa numita King John’s Hunting Lodge din Somerset, Anglia, poate fi deseori vazuta fantoma unei pisici prietenoase, probabil animalul favorit al fostului proprietar. Ea intra de obicei intr-o camera cu lambriuri de la etajul 1, printr-o usa inchisa, si se joaca fericita pe podea inainte sa dispara.

Strigat de bufnite


Bufnitele au fost in mod traditional asociate cu moartea. Fantomele de bufnite care apar la ferestrele unei case si apoi dispar misterios sunt considerate prevestiri ale unei morti in familie.

Diavolul
Majoritatea culturilor lumii si-a creat propria imagine despre diavol. La fel si Crestinismul: demonul este situat la celalalt pol fata de tot ce e bun: a-l vedea inseamna ghinion sau moarte. Adeseori el ia forma unei creaturi care este jumatate om, jumatate animal. Multi oameni cred ca toate fantomele de animale sunt chiar diavolul deghizat.

Caini-fantoma
Fantomele de animale cele mai des observate sunt cainii negri, asociati de obicei , dar nu intotdeauna cu tot ce e mai rau. Se crede adeseori ca ei sunt manifestari ale diavolului si cei care ii intalnesc sunt frecvent vatamati. Fantoma unui caine negru este si ea considerate o prevestire a mortii. Cu toate acestea, in Europa medievala se obisnuia sa se ingroape un caine in cimitirele noi pentru a proteja sufletele celor decedati.


Acțiuni

Information

8 responses

1 07 2009
hkneji

Foarte interesant articol.Bravo.🙂

21 09 2009
Apsentu

Toate sunt niste chestii ffff reale. Oricum cine vrea mai multe detalii sa ma caute la id cheloo_biggxxl .

5 08 2010
vera

papagalul meu favorit a murit in urma cu 2 ani. iar anul asta, in cateva nopti, i-am auzit falfaitul de aripi. inutil sa spun ca inainte nu credeam deloc in fantome. acum dorm cu becul aprins, caci nu mai vreu sa aud acel falfait de aripi, chiar in zona unde si-a dat duhul…

12 08 2010
daby0

In cazurile in care intre animal si om exista legatura emotionala puternica, fie ea dragoste sau ura, sau daca animalul iubea mult acel loc, e posibil sa aiba loc diverse intamplari.

4 09 2010
petrean marinela

lucrez intr un spital veterinar din strainatate.si in zona din spate a spitalului ma simt constransa ,urmarita…Am tot timpul instinctul de a privi peste umar desi nu e nimic vizibil acolo. am zile cand efectiv „imi fortez norocul” ca sa zic asa si nu simt nimic. dar sunt zile in care mi se taie respiratia in apropierea anumitor camere care nu sunt altceva decat depozite sau camere de recuperare a animalelor. mentionez ca e prima oara cand mi se intampla asa ceva. sunt un om realist cu picioarele pe pamant luat prin surprindere de ceva in existenta caruia refuz sa cred. si totusi….poate cineva sa mi dea ceva explicatii fara sa mi spuna ca am luat o pe aratura? multumesc

11 01 2012
Deea

Daca nu crezi in asta atunci nu-ti poate da nimeni o explicatie in care sa crezi si care sa te ajute cu adevarat😉. E clar ca in acele camere au murit animale sau bantuie pe acolo. Iti sugerez ca atunci cand treci pe acolo sa porti la gat o cruce, iar daca te mai simti sufocata poti incepe sa spui cu voce tare „Tatal nostru”. Eu asa mai faceam cand ma simteam panicata. Tatal meu imi mai spunea ca atunci cand am aceste senzatii ori acele prezente prin preajma sa fac cruce cu limba. Asta in caz ca nu te mai poti misca. Mama mea cand mai viseaza urat si nu se putea misca facea asta.

11 01 2012
Deea

Cand broasca mea testoasa a murit, i-am dus dorul foarte mult, desi era ceva insignifiant in casa asta. O aveam de 8 ani langa mine si aveam obiceiul sa o las jos si sa mearga prin casa. Cand a murit, mama mea mi-a ascuns asta spunandu-mi ca a dus-o la o vecina sa imperecheze broasca :))…Eram f. naiva atunci dar tot am banuit ceva si am convins-o sa-mi spuna adevarul. Dupa ceva timp, stateam in pat cu sora mea si ne uitam la TV cand am auzit pe parchet sunetul produs de ghierutele ei cand se tara. Sora mea s-a speriat si a inceput sa tipe, la fel si eu, iar de atunci nu am mai auzit-o. Stateam de multe ori si mai intrebam daca nu cumva am suparat-o. :)) As fi vrut sa o mia aud si azi ;P…Cat despre Cainii-fantoma, da, cred in ei. Stra-bunicul meu, inainte de moarte vedea 3 caini negri si mari care se uita la el, dar avea in realitate 3 catei mici si albi…asta e in functie cat de pacatos erai, iar el, la viata lui a facut multe pacate. Stra-bunica mea, inainte de moarte spunea ca vedea Sfinti pe pereti si sustinea ca atunci cand se inchina vedea ingerii cum se uitau la ea.

10 04 2012
Hanako

Cateaua mea a murit acum 3 sau 4 luni si dupa cateva zile cand stateam in pat si vroiam sa dorm ii auzeam labutele pe gresie si acum se mai intampla dar foarte rar, cand e liniste totala atunci ii aud iar ghearele.

Lasă un răspuns

